تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

میلاد فخرالدینی دفاع راست تراکتور از اینکه تیمش دو امتیاز حساس را مقابل داماش از دست داده ناراحت است.

او می گوید: «دو امتیاز سرنوشت ساز را در زمین خودمان از دست دادیم. اگر پنالتی فلاویو لوپز در دقایق ابتدایی گل می شد همه چیز فرق می کرد ولی او خیلی بد پنالتی را زد. من معتقدم فلاویو مغرور شده که اینطور پنالتی می زند و اگر آن پنالتی گل می شد با نتیجه ای پُر گل داماش را می بردیم. وقتی پنالتی از دست رفت انگار داماشی ها شیر شدند، اگر این اتفاق نمی افتاد راحت آنها را می بردیم.»
فخرالدینی در این بازی توسط تونی اولیویرا تعویض شد که او از این موضوع ناراحت است. فخرالدینی در این زمینه ادامه می دهد: «من قبل از این بازی یک جراحی کوچک روی پایم انجام دادم و با زدن 3 آمپول بازی کردم که هیچ چیزی نمی فهمیدم ولی در طول مسابقه هیچ اشتباهی انجام ندادم و عملکرد خوبی داشتم. من نباید تعویض می شدم و بعد از بازی هم به تونی گفتم چرا مرا تعویض کردی. من از این موضوع ناراحتم ولی اولیویرا گفت که تعویض من به خاطر مسائل تاکتیکی بود و می خواست تیم را تهاجمی تر کند.»
او در پایان حرف هایش خاطرنشان می کند:«در این بازی خیلی عجیب بود که توپ های ما به تیر دروازه می خورد و باید دقت مان را در زمین بیشتر کنیم تا گل بزنیم. این بازی را فقط به خاطر بدشانسی نبردیم ولی مهم این است که این دو امتیاز را الان از دست دادیم که به اندازه کافی در آینده فرصت جبران وجود دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس